Mercimekli Eriste Corbasi


Malzemeler:
  1. 1 su bardagi kara mercimek (alternatif : yesil mercimek )
  2. 2,3 domates küp küp dogranmis ( ben konserve kullandim )
  3. 1 sogan minik minik dogranmis
  4. 8, 10 spagetti yada bir cay bardagi eriste
  5. yarim cay bardagi sivi yag, tuz, karabiber
  6. tereyagi, nane, biraz kirmizi aci toz biber

Hazirlanisi:

  1. Mercimegi yikayip, tencereye koyalim. 3,4 su bardagi ile kaynatalim.
  2. Bir tavaya yagi ve sogani koyup azicik kavuralim, domatesleri ekleyip biraz daha kaynatalim.
  3. Yumusayan mercimege tavadaki soganli domatesi ekleyelim.
  4. Spagettileri minik minik kirarak tencereye koyalim, baharatlarini, tuzunu koyalim. Ben birazda aci pul biber serpiyorum, aciyi sevdigim icin.
  5. Tereyagini biraz isitip nane , biber ekleyip corbanin üzerine dökelim.
  6. Corbanin suyunu birazda kendimiz ayarlamaliyiz, ben cok dikkat etmedim ne kadar su koyduguma.


Yorumlar

Popüler Yayınlar